PRZYGODA Z INTEGRACJĄ BILATERALNĄ
Uczniowie klasy III C od listopada brali udział w specjalnych zajęciach z Bilateralnej Integracji,
które miały na celu wspieranie rozwoju obu półkul mózgowych
oraz poprawę koordynacji ruchowej i funkcji poznawczych uczniów.
Podczas tych zajęć dzieci miały okazję wykonywać różne ćwiczenia, które angażowały
obie strony ciała jednocześnie, co jest kluczowe dla harmonijnego rozwoju mózgu.
Zajęcia były pełne zabaw i ćwiczeń ruchowych.
Dzięki temu dzieci nie tylko rozwijały swoje umiejętności motoryczne,
ale także poprawiały koncentrację i zdolność do współpracy.
Szczególną uwagę poświęciliśmy nauce rytmów.
Uczniowie uczyli się odtwarzać sekwencje rytmiczne,
co pomaga w rozwijaniu koordynacji i umiejętności koncentracji.
Rytmy ćwiczyliśmy za pomocą klaskania i tupania, co sprawiło,
że nauka była nie tylko efektywna, ale i bardzo zabawna.
Uczniowie z entuzjazmem brali udział w zajęciach, a ich postępy są widoczne
w lepszej koordynacji obustronnej,
a także większej pewności siebie podczas wykonywania ćwiczeń
wymagających skupienia uwagi i pamięci.
Zajęcia z Bilateralnej Integracji to świetny sposób na wspieranie wszechstronnego rozwoju dzieci
i przygotowanie ich do kolejnych wyzwań edukacyjnych.
D. Skirtun